2012 m. gegužės 6 d., sekmadienis

Motinos diena - tai juk iš dalies ir mano diena :)

Šiandien visa Lietuva švenčia Motinos dieną. Be galo šilta ir širdžiai miela šventė. Iki šiandien manęs šia proga niekas nesveikindavo, bet tik... iki šiandien :)

Gavau vieną vienintelį, bet be galo mielą ir gražų sveikinimą iš vieno draugo: "Su motinos diena .. Tavo Niufas turi nuostabią mamą"!

Ir tuomet ėmiau galvoti, kad tikrai, iš dalies esu kažkam mama, net ne kažkam, o savo Niufučiui :) Todėl galiu tik išsivaizduoti, ką ši diena reiškia toms, kurios turi vaikus, nesvarbu - mažus ar didelius, kurie visuomet savo MAMAI išliks vaikais, kad ir kokio amžiau jie bebūtų.

Bandau suprasti tą kasdieninį mamos rūpestį dėl mūsų, juk pati nuolatos tą darau dėl savo augintinio: širdį skauda, kai ilgiau būna paliktas vienas namuose, kai jis serga, negaluoja ir pan. Užplūsta džiaugsmo lavina, kai padeda savo galvą ant kelių, prisiglaudžia ir užmiega...

Pamenu, man mama visuomet kartodavo, kad kai turėsiu savų vaikų, tik tuomet suprasiu, kai kuriuos motinos veiksmus, kurie kartais man atrodė nesuprantami. Tiesą pasakius, aš jau dabar suprantu, kad MAMA - bet kokiu gyvenimo klausimu bus visuomet teisi ir jos patarimų reikia klausyti ir juos vertinti!

P. s. Nepamiršau aš ir savo mamos! Visada ją pasveikinu šios dienos proga! Greitai sveikinsiu ją vėl, nes turiu kitą savąją tradiciją - įteikti jai gėlių per savo Gimimo dieną, kaip padėką už tai, kad esu šiame pasaulyje. O ta diena jau visai nebetoli :) ... oj, kaip netoli :))

Ir jeigu jūs, dar nespėjote pabučiuoti, paskambinti ar kitais būdais pasveikinti savo pačio mylimiausio žmogaus šiame pasaulyje, t. y. mamos, padarykite tą dabar ;)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą