2012 m. gegužės 8 d., antradienis

Kantrybė turi ribas! O gal visai ne?

Šios dienos be galo sunkios ir sudėtingos... Kur einu, ten vėluoju, o juk tai mane žudo... O priežastis viena vienintelė ir labai paprasta - mano Niufas išprotėjo ir neleidžia man naktimis miegoti!!! 

Per savo bemieges naktis mano gudrutis įsidrąsino... Ta proga jis ne tik įsikandęs į dantis mano plaukus pradeda juos rauti, bet dar su tokiu nepasitenkinimu ir nagus paleidžia į darbą, su potekste "ko gi tu, miela Edita, miegi ir nereaguoji"! Jūs neišsivaizduojate, koks siaubingas jausmas, kai sapnuoji devintą sapną ir staiga... Astibundi vidury nakties, nes tavo augintinis išprotėjo :)))

Kelias naktis bandžiau Niufą vesti į lauką... Maniau, prasieis truputį ir grįžęs vėl miegos..., bet kur tau.. pamiega valandą kitą ir vėl į linksmybių trasą. Šiandien ryte jau nežinojau, ką daryti, tai užsimečiau abi pagalves ant galvos ir bandžiau jį ignoruoti. Spėkite, ar man pavyko? :) Tikrai ne. Niufas pradėjo loti, lyg to būtų maža dar ir ant galvos be paliovos šokinėjo. "Smagumėlis...", - pagalvojau. Bet juk nekratysi šuns už tai, kad jam tiesiog "nemiegadieniai" ar kaip tai bepavadinsi. Ir šiaip pergyvenu dėl savo kaimynų, nors jie beveik visi puikūs..., bet nenorėčiau sulaukti vizito į namus už tai, kad jie naktimis girdi šuns lojimą!

Šiandien 03:30 val. ryto jau vaikštinėjau Karoliniškių miškelyje, kaip kokia kosmonautė, kai kiti tuo metu sau gražius sapnus sapnavo. Bet, tikriausiai, nėra čia ko skųstis - juk pavasaris! Nėra taip viskas blogai... Kaip mano močiutė pasakytų, anksti pakilusi bent jau ilgą dieną turi :) Taip, turiu tą ilgą dieną, bet kad prie viso to dar ir papildoma energija prisidėtų, būtų idealu. Bet ... pilnatis ne taip ilgai ir trunka :), tad lauksiu palankaus vėjo savo miegui.

Ir dar... Skaičiau spaudoje, kad šiomis naktimis esantis mėnulis (pilnatis) - tai retenybė, toks, koks yra dabar, būna kartą per visą šimtmetį. Ir kiek man yra žinoma, kuo mėnulis yra arčiau žemės, tuo jisai labiau pavojingas žmogui ir visiems gyviems organizmams. Tikriausiai tame priežastis visa ir yra...

Linkiu sau ir visiems kitiems išlikti ramiems ir tolerantiškiems, net jeigu tai liečia ir mūsų vidinę būseną! Juk gyvūnai mažiausiai yra kalti dėl to, kas vyksta šiame mūsų sujauktame pasaulyje ;)




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą