2012 m. balandžio 23 d., pirmadienis

Niufas savo kailiu patyrė, ką reiškia turėti „auklę“

Šį savaitgalį dalyvavau pusseserės vestuvėse. Ta proga, mano augintinis pasiliko Vilniuje su savo „auklytėmis“- mano drauge Jurgita, kurią vadinu Šventąja ir Raimiu :). Jūs neišsivaizduojat, su kokiu jauduliu išvažiavau šeštadienį iš savo namų, kuriuose liko Niufas. Lyg palikčiau mažą kūdikį vieną ... Juk per visus metus, kiek jį turiu, tą darau tik antrą kartą...

Bet esu tikra, kad labiausiai pergyveno mano augintinio globėjai, kuriems teko tikrai nelengvas darbas – prižiūrėti Editos Niufą :). Palikau jiems netrumpą instruktažą: kiek kartų per dieną ir kiek gramų ryte ir vakare duoti jam valgyti, ko negalima duoti ir t. t.,  kada išvesti į lauką, ką reikia būtinai padaryti, jeigu Niufą vieną palieka namuose, kad ir jis nesusižalotų, ir pvz., neaplietų kaimynų :) ar pan.

Ir kaip supratau, mano Niufui šis savaitgalis labai patiko :)! Lankė vaikus, vaikštinėjo parke ir visai nesuko galvos, kur dingo jo Edita. Ir kai įžengiau į namus, jis, kaip ir visada, mane pasitiko su dideliausiu džiaugsmu. Dar valandėlę palakstė aplink ir nuėjo miegoti. Matyt, “auklės” neleido jam liūdėti ir nuobodžiauti :).

Esu labai nepatiklus žmogus, atsargiai renkuosi aplinkinius, ir sunkiai juos prisileidžiu arčiau savęs, kartais tam reikia labai daug laiko. O ką jau kalbėti apie tuos, kuriais galėčiau 100 procentų pasitikėti ir palikti globoti tą, kurį myliu. Tačiau, džiaugiuosi, kad mano išsirinktos „auklės“ manęs nenuvylė! Niufą radau pamaitintą, nupraustą, laimingą ir be galo išsiilgusį manęs ;)

Edita ir Niufas taria didelį AČIŪ Šventajai ir Raimiui už globą, visą rūpestį ir skirtą laiką - mes niekada to nepamiršime ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą