2012 m. liepos 18 d., trečiadienis

Atėjo laikas krautis lagaminus ... :)

Šiandien lagaminų krovimosi diena :)! Ir smagu, kad pagaliau su savo Niufučiu bėgame iš miesto, nes keliaujame atosotogauti, ir tuo pačiu chaotiškai baisu, nes neišsivaizduoju, kaip nepersistengti ir neprisiimti to, ko nereikia :)! Jau vien tik Niufo kelioninis krepšys vizualiai atrodo baisiai, o kur dar manasis... O moteris juk labai dažnai prisideda to, ko niekada neištraukia iš lagamino per visas savo atostogas :)! Gerai, kad esu daiktų minimalistė :).

Ruoštis atostogoms su Niufu pradėjau jau senokai, juk jis kaip vaikas - neduokdiev, ką pamirši! Maistas nupirktas, kurį galiu rasti tik Vilniuje, medikamentai yra, kad neužpultų erkės, blusos ir kitos baisiosios būtybės bei vakar gautas metinis skiepas nuo įvairių parazitų ir pasiutligės :). Galime būti ramūs! Tiksliau aš, nes manajam, matyt, vienodai šviečia sodai :), jam svarbu laisvė, geras oras ir didelė kompanija, kurioje jis galėtų būti dėmesio centre :). Kol pati bandau išsilaisvinti iš spintos labirintų, maniškis jau laksto vizgindamas uodegą aplink savo lagaminą vis bandydamas jį išsiversti ir patikrinti, ką ten sugebėjau įdėti. 

Kažkaip dabar pagalvojau, kad mano būsimam vyrui turbūt gyvenime bus labai sunku :). Juk jis iškart gaus moterį su vaiku :)!!! Ne kiekvienas gebėtų su tuo susitaikyti, deja... Kiti linkę savo gyvūnus per atostogas palikti kitiems, o aš visuomet stengiuosi Niufą pasiimti su savimi, kad ir kur bekeliaučiau, ką bedaryčiau. Ir vis tas mano prisirišimas, ir noras būti kartu. Žinoma, išimtis yra tik viena vienintelė - kai tos kelionės yra susijusios su darbu, jam tenka pasilikti namuose be manęs. 

Ir vis dėlto, galiu pasakyti, kad planuoti savo atostogas, įvairias keliones ir pan., yra pakankamai sudėtingas procesas, kai tą darai ne viena. Ir visiškai nesvarbu, ar turi vaiką, ar gyvūną (vaiko neturiu, bet su jais keliauti teko :))) - rūpesčiai panašūs, tik gyvūnų kaprizai mažesni :). Tad tikiuosi, kad šios vasaros atostogos man ir mano augintiniui bus gražios, įsimintinos, kupinos įdomių įspūdžių ir žinoma, malonių nuotykių!

Visiems JUMS linkime to paties ;) Juk nesvarbu kur, kokiu oru - svarbiausia su KUO ;)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą