2012 m. birželio 17 d., sekmadienis

Miesčionio nuotykiai kaime :)

Šį šeštadienį su Niufučiu smagiai praleidome dieną :). Buvome nuvažiavę į sodybą svečiuose pas mano kolegą. O sodyboje radome tiek daug gyvybės: šuniukų, žiurkėnų, antinų, vištų, vabalų vabalėlių ir pan... :). Dauguma mano kolegų pasibuvimui atvažiavo su šeimomis, antrosiomis pusėmis arba vieni, o aš... su savo "vaiku" :).

Kol sodybos svečiai ant griliaus kepė mėsą ir daržoves, žaidė įvairiausius žaidimus, mano Niufas, kaip tikras miesčionis, visą tą laiką iškišęs liežuvį žvalgėsi naujoje teritorijoje. Viskas jam buvo be galo įdomu: pradedant nuo ten esančių gyvių ir mažų vaikų iki gėlių darželių, krūmų ir krūmelių. Vos tik nusisukdavau, jau žiūrėk, Niufas įlėkęs į kolegos namus, ieškosi vėsesnės vietos kur prisiglausti nuo kaitrios saulės.

Su visa kompanija nusprendėme nueiti prie Neries upės, juk ji čia visai pat. Ir ką jūs manot? Mano Niufutis pirmą kartą buvo įmestas į upę. Tuo pačiu ir atsigaivino, ir gavo galimybę pademostruoti savo šeimininkei, koks jis puikus plaukikas :). Esu tikra, kad jis pats iki vakar dienos apie šį savo gebėjimą net nežinojo :). Visą dieną maniškis išbuvo neužmerkęs akių - tai didelis pasiekimas, žinant, kaip jis mėgsta ilgai miegot, kai jo šeimininkė tuo metu būna darbuose. Pastebėjau, kad jis dienomis gali užmigti tik savuose namuose, ten, kur jis jaučiasi saugus. Tikriausiai, šį savo "tobulą" bruožą jis pasiėmė iš manęs :).

Po kupinos nuotykių ir pažinimo dienos vos tik sugrįžęs į namus mano Niufas užmigo. Kur ten nemiegos, jei visą dieną lakstė kaip išprotėjęs. Nereikėjo nei vakarienės, nei pusryčių. Miegojo iki šiandienos pietų net nebandydamas pajudėti. Už tai ir reikia jam padėkoti, kad leido man nors vieną savaitgalio dieną ilgai ir saldžiai sapnuoti, kiek tik širdis geidžia.

Tad, jeigu turite gyvūną, kuris rytais neduoda jums ramybės - dažniau pasiimkite jį į gamtą. Tai puikus būdas turiningai praleisti gražias vasaros dienas ir tuo pačiu sau užtikrinti ramų rytą, na, bent jau keliomis valandomis ilgesnį nei įprastai ;).






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą