2012 m. birželio 10 d., sekmadienis

Kiek kainuoja nuoširdi šypsena?!

Gyvenime labiausiai vertinu - nuoširdumą. Gal todėl taip myliu savo augintinį, nes žinau, kad viską, ką jis daro yra be galo nuoširdu ir nesuvaidinta. Kad ir šį rytą... apsivyniojęs man aplink kaklą išmiegojo, kokias tris valandas :), kol galiausiai pati nusprendžiau pakilti iš lovos ir turiningai pradėti sekmadienio dieną. Stebėjausi, kodėl manęs nežadino ankstyvą rytą ir neparodė jokios iniciatyvos eiti į lauką... 

Slampinėdama po namus - supratu :)... Pasirodo, ryte mano vaikis, kol aš miegojau, sugebėjo padaryti spintoje tvarką. Kadangi, jo tvarkymosi ypatumai nepasiteisino, nusprendė tyliai, gražiai atsigulti atgal į lovą ir lyg niekur nieko miegoti :). Juk nepagautas - ne vagis :))). Šitą jo būdo bruožą aš jau seniai perkandau. Bet kaip galima ant jo pykti, kai šie jo pokštai tokie nuoširdūs ir keliantys šypseną.

Beveik miegantį savo Niufą pasiimu ant rankų ir išnešu į lauką, pakeliui užsukame į parduotuvę. Dažnai su juo einu apsipirkti, nors daugumoje parduotuvių sunkiai gali ateiti kartu su gyvūnu. Gerai, kad šalia mano namų, prekybos vietos labai supratingos šiuo klausimu :)) Ir pačiai linksmiau, ir aplinkiniai išspaudžia šypseną, net ir tie, kurie, rodosi, gyvenimo nuskriausti, vargo mėtyti ir vėtyti :)) 

Vaikštinėju po parduotuvę, Niufas apsikabinęs mane per kaklą neramiai žvalgosi :) Iškišęs liežuvį, išmetęs pilvą sunkiai kvėpuoja, vis dėlto juk vasara, karšta, o mopsui - tai nemenkas išbandymas. Tai koks vaikiukas pasižiūrėjęs nusišypso ar pribėgęs šalia paprašo paglostyti, tai senelis šypseną išspaudžia, smagu, kai tavo augintinis padeda kažkam pakeisti veido mimiką :).

Prie kasos dar nematyta pardavėja balsu nusijuokia ir man sako: "Jūsų šuo, toks juokingas, na kaip iš to filmo "Vyrai juodais drabužiais"...". Patvirtinu jai, kad čia tos pačios veislės šuo ir yra. Pardavėja žiūri į Niufą ir stovėdama savo darbo vietoje negali sulaikyti juoko. Paskui mums ruošiantis jau pasitraukti nuo kasos, jinai ištiesia ranką, paglosto Niufutį ir vėl grįžta prie savo darbų. Išeidama iš parduotuvės dar matau besišypsančią pardavėją ir dėl to man širdyje taip gera ir lengva. 

Nuotaikingas rytas  - tai puiki dienos pradžia, svarbu, kad vidinis džiaugsmas ir plati šypsena būtų nuoširdi ir šildanti kitus :). To visiems ir palinkėsiu - nuoširdumo su tais ir šypsenų tiems, kurie jums yra brangūs, kuriuos mylite ir kurie yra jūsų svarbi gyvenimo dalis. Juk visa tai, kas paprasta ir gali suteikti pozityvumo - mums nieko nekainuoja! ;)






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą