2013 m. rugpjūčio 6 d., antradienis

Niufas - Super STAR :)


Rašiau Jums taip seniai, kad net nebežinau, nuo ir pradėti :)

Ši Niufo vasara įspūdinga: pilna kelionių, pažinčių, džiaugsmo ir nuovargio. Beveik kiekvienas savaitgalis - gamtoje arba pas ką nors svečiuose.
Aplankėme daugybę festivalių, sudalyvavome daugybėje gimtadienių, atšventėm ne vieną svarbią mums šventę ir žinoma, nepamiršome aplankyti savo artimųjų :). Džiaugiuosi, kad pati pasinėrusi į kelionių pasaulį, galiu su savimi visuomet pasiimti ir savo mylimiausią augintinį Niufą :). 
Bet tai dar ne viskas, ką patyrė mano pūfikas :). Posakis  kai nori - viską turi" - išties veiksmingas. Kažkada labai seniai, kai tik mano namuose atsirado Niufutis, aš sakiau, kad šis šuo kada nors taps vienas garsiausių Lietuvos mopsiukų! Ir štai - rytoj su savo augintiniu, keliaujame filmuotis vienai žinomai Lietuvos reklamai.
Mano Niufas - reklamos žvaigždė :). Jau pasidžiaugiau savo draugams, kad gal pagaliau mano augintinis prisidės prie finansinės gerovės ir padės išlaikyti šeimą :) :). Bet juk ne tas svarbiausia! Svarbiausia, kad esame sveiki ir labai laimingi. 

Taigi, šiandien turime tiek morališkai, tiek emociškai ir fiziškai pasirengti rytojui. Laukia vakarinės grožio procedūros: Niufą maudysiu, šukuosiu, kirpsiu nagučius, valysiu ausytes, raukšlytes ir pan. Juk mano žvaigždė ir turi atrodyti kaip tikra ŽVAIGŽDĖ :). 

Kaip mums sekėsi filmuotis ir kokius įspūdžius parsivežėme iš filmavimo aikštelės, papasakosiu jums jau rytoj ;)!!! O šiandien mokomės būti tokie, kokiems reikės pabūti rytoj!

Šilti ir saulėti linkėjimai Jums nuo Niufo!




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą