2013 m. kovo 13 d., trečiadienis

GIMTADIENIS pati gražiausia šventė ... :)


Pirmieji gyvenimo mėnesiai
Šiandien mano PASAULIUI jau dveji :)! Nežinau, kas lemia vieną ar kitą įvykį mūsų gyvenime, nuo ko priklauso, kas dabar šalia, o kas ne..., bet AČIŪ tam, kuris atvedė Niufą į mano gyvenimą :).

Labai dažnai pagalvoju, kokia būčiau, su kuo ir kur būčiau šiandien, jei ne šis mažas mano padarėlis, kuris ne kartą privertė mane nusišypsoti net tada, kai žemė slydo iš po mano kojų. 

Niufui dveji
Ir galiu drąsiai tą sakyti, jog į nieką nekeisčiau to, ką dabar turiu šalia :), nes tikrai nesuprantu, dėl ko gyvenau ir kam savo didelę meilę išdalinau prieš tuos dvejus metus, kai mano namuose nekaraliavo Niufas!!!

Kiekvienam iš Jūsų palinkėčiau turėti  tokį pat gerą draugą šalia, nes tai didelė DOVANA kiekvienam iš mūsų :)!

O mes su savo Niufučiu šiandien švenčiame JO dieną! Už tą laimę, kad galime būti kartu :)!






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą